gUm!kAcsa
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Zene/Sztrok
 
rj!!! Ha akarsz....
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Szmll
Induls: 2004-10-27
 
Hack Life
 
zene
 
Kosrlabda
Kosrlabda : Kosrlabda

Kosrlabda

  2004.10.31. 10:31

Szablyzat

A Magyar Online Kosrlabda Liga Szablyzata



1. Csatlakozs a lighoz

1.1 A HOBL tagja az lehet, aki
  • rendelkezik szlessv Internet-elrssel (ADSL, Kbel, stb.)
  • rendelkezik ICQ-val s a hasznlathoz szksges ismeretekkel
  • rendelkezik az NBA Live 2004 cm program mkdkpes pldnyval.
1.2 Az j jtkos vlaszthat a szabad csapatok kzl s a Szervezk erre vonatkoz dntsvel lesz az adott csapat General Managerje. Ebben az esetben az j GM gyakorolhatja a GM-eket megillet jogokat, ehhez semmilyen mrkzs lejtszsra nincs szksg. Az j GM kteles teljesteni a Szablyzatban meghatrozott ktelezettsgeket is.


2. A General Managerek jogai s ktelezettsgei

2.1 Minden General Manager (GM) elfogadja s magra nzve kteleznek ismeri el az MOKL Szablyzatt s a Szervezknek a Szablyzaton alapul dntseit.

2.2 A GM-ek ktelesek mrkzseiket a sorsolsnak megfelel sorrendben s meghatrozott hatridben lejtszani. 2.3 Amennyiben egy GM egy htnl hosszabb ideig tvol lesz, kteles azt elre jelezni a frumban s tjkoztatni a Szervezk valamely tagjt is.

2.4 Szezononknt egy alkalommal a GM-ek jogosultak csapatot cserlni. Erre akkor van lehetsg, ha valamelyik csapat tulajdonosa a csapat vezetsrl lemond, vagy t a Szervezsg kizrja a Ligbl s a Szervezk a csapatcserhez hozzjrulnak.

2.5 A GM-ek jogosultak jtkost cserlni. A csert a frumban kteles bejelenteni az egyik fl s a msik fl kteles azt megersteni. Amennyiben a csere a frumban lertak szerint ltrejtt, azt csak a feleknek a frumban megjelentett kzs nyilatkozatval lehet felbontani s csak a kvetkez rosterfrisstsig. Minden ms esetben a csere ltrejtt.

2.6 A Szervezk birljk el a cserket , ha a tbbsg ami jelen esetben 3, rbolnt a cserrem, akkor rvnyes. Amennyiben utbb kiderl, hogy "csalrd cserre" kerl sor, a Szervezk a cserre vonatkoz megllapodst utlag megsemmistheti. (Csalrd csernek tekinthet, ha valamely flnek a csere miatt valamilyen, a jtkban nem tapasztalhat elnye szrmazik, illetleg, ha a cserben rszt vev kt fl kztt valamely klnleges befolysoltsgi helyzet ll fenn, valamint ha a kt cserl GM ugyanaz a szemly.)

2.7 A cserben trtn megllapods eltt lehetsg van az MOKL Hivatalos Szakrtinek Testlett, vagy a Testlet egy tagjt megkrdezni a csere mindkt fl szmra trtn elnys voltrl. A Szakrti Testlet kteles megalapozott tancsot adni. A Testlet tagjai a Szablyzat hatlybalpsekor: spl, Kubci, Frank, Sutyi s Smith.


3. A bajnoksg lebonyoltsa

3.1 A HOBL bajnoksg egy szezonja alapszakaszbl s rjtszsbl ll. Az alapszakaszban heti 3 mrkzst kell lejtszani, a honlapon tallhat sorsols szerinti sorrendben. Az alapszakasz sorn mindegyik csapat jtszik mindegyik csapattal, egy mrkzst otthon, s egyet idegenben.

3.2 A csapatok az NBA szerinti konferencikba s divzikba vannak besorolva. Az alapszakasz vgn mindkt konferencia legjobb 8 csapata kerl be a rjtszsba. Az 1. s 2. kiemelt a divzik gyztese lesz. Csak az a csapat kerlhet be a rjtszsba, amely minden meccst lejtszotta. A rjtszsban Best of 5 (hrom nyert mrkzs) rendszerben jutnak tovbb a csapatok.

3.3 A mrkzseket a HOBL honlapjrl letlthet, legfrissebb rosterrel kell lejtszani. A mrkzsek belltsai a kvetkezk:

  • Superstar fokozat Quarter length:7 perc
  • Csuszka belltsok:
    • Speed: marad
    • Fatigue:50%
    • Injury: 30% /Charge: 40%
    • Tbbi fault: 30%.
A nem megfelel belltsok alkalmazsa kvetkezmnyeket von maga utn.


4. A feltlts

4.1 A mrkzs utn mindkt jtkos mindkt csapat statisztikit kteles elmenteni s azt a honlapon feltlteni. A mrkzsrl a gyztes tudstst rhat.


5. Illemszablyok

5.1 A GM-ek ICQ-n val megkeresskor s mrkzs esetn sszekapcsoldskor ksznnek egymsnak, s illenden, tisztelettel beszlnek egymssal. A GM-ek a mrkzsek alatt kerlik a msik jtkosra tett becsmrl megjegyzseket s tartzkodnak a CPU-ra s a msik jtkos szerencsjre vonatkoz megllaptsoktl.

5.2 A jtkban az alapvonali steal NEM ENGEDLYEZETT!

5.3 A mrkzsen a levegpassz extenzv, folyamatos, vagy tbb alkalommal trtn hasznlata nem engedlyezett. Erre csak kivtelesen van lehetsg, akkor, ha egybknt nagy valsznsggel leblokkolnk a jtkost. A levegpasszt tmadsra, a jtk hibinak kihasznlsra nem lehet hasznlni.

5.4 Intentional foult a jtkban a 4. negyed utols percben lehet hasznlni.


6. Egyb szablyok

6.1 Amennyiben a kapcsolat mrkzs kzben megszakad, a mrkzst jra kell jtszani s az elnyt annak a jtkosnak, amelyik a mrkzsen vezet, vissza kell adni.

6.2 Amennyiben a mrkzs a 4. negyedben szakad meg s valamelyik jtkos legalbb 10 ponttal vezetett, a mrkzs annak a jtkosnak a gyzelmvel r vget, amelyik vezetett s azt nem kell jra lejtszani.

6.3 Aki a kapcsolatot szndkosan szaktja meg komoly bntetssel szmolhat.

6.4 Ha a jtk a kapcsolat minsge miatt lvezhetetlen, a kt GM megllapodhat arrl, hogy jrajtsszk a meccset. Az elnyt ebben az esetben is vissza kell adni.


7. A Szablyzat megsrtsnek kvetkezmnyei

7.1 A Szablyzat megsrtsnek esetn, ha erre vonatkozan a Szervezk hitelt rdeml bizonytkot szereznek, vagy egy jtkosra tbb GM is panaszkodik anlkl, hogy erre vonatkozan elzetesen megllapodtak volna, a Szervezk az albbi kvetkezmnyeket hatrozhatja el:
  • Figyelmeztets ICQ-n.
  • Figyelmeztets nyilvnosan, a Frumon.
  • Legjobb jtkos eltiltsa 1, ismtelt esetben tbb mrkzsre. (Ebben az esetben a jtkost injured list-re kell tenni, arra a meccsre.)
  • Match loss, elvesztett mrkzs, a Charlotte Bobcats ellen.
  • Egy vletlenszeren vlasztott jtkos elcserlse a Charlotte Bobcats-szel.
  • A ligbl val kizrs.

 
ra
 
Nyaptr
2025. prilis
HKSCPSV
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
<<   >>
 
Egyb
 
Szmtgppel kapcsolatos
 
Linkek
 
n!
 
Corakozs!
 

&#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal